سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکوفه گیلاس

لاغری در منزل

    نظر

نسخه آموزشی جهت نرمش و فعالیتهای بدنی جهت لاغر نمودن و آب کرد شکم . این CD را به آنهایی که از

اضافه وزن و تجمع چربیهای اضافی در ناحیه شکم رنج می برند توصیه می کنیم.
آموزش تناسب اندام ، لاغری و آب کردن شکم در منزل
کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند

و به ‌راحتی لاغر نشوند. شما با استفاده از توصیه ها و به کار بردن تمرینات مجموعه ارائه شده

میتوانید به راحتی و به طرزی باور نکردنی به اندام مورد نظر خود دست یابید!
بدون نیاز به قرص های لاغری و دستگاه های متعدد و جاگیر به اندام متناسب خود برسید !

10 قاعده اصلی برای لاغری:

کارشناسان تغذیه برای کسانیکه دوست دارند لاغر شوند ، ده قاعده مهم را خاطر نشان مینمایند . اگر از این قواعد و اصول پیروی

نمائید ، خلاصی یافتن از وزن اضافی تان کار زیاد سختی نخواهد بود . این ده قاعده طلائی بدین شرح میباشند :

1- در لاغری هیچگاه هدفهائی که رسیدن و تحقق آنها امکان پذیر نبوده و یا رسیدن به آنها سخت است را انتخاب نکنید .

خود را هیچگاه برای رسیدن به وزنی خاص متمرکز نکنید . باید چنین قبول کنید که یکی دو کیلو اضافی ایرادی ندارد .



2- هر زن لاغری جذاب نیست . اگر هدف شما از لاغر شده اینست که بیش از پیش جذاب بنظر برسید باید این نکته را فراموش نکنید که جذاب بنظر رسیدن تنها با لاغری ارتباط ندارد و فاکتورهای دیگری را نیز میطلبد .


3- فکر نکنید که با گرفتن رژیم غذائی شکل عمومی بدن شما تغییر خواهد یافت . بعد از لاغری بدن شما کمی لاغر تر و نحیف تر از گذشته دیده خواهد شد . مطمئنا با گرفتن رژیم غذائی سینه ها و باسن شما کوچکتر خواهد شد ولی تناسب اندام بهم نمیخورد .


4- میزان کالری که در طول روز دریافت مینمائید را کم کم کاهش دهید . برای کم بودن میزان چربی غذاهایتان توجه لازمه را مبذول دارید . هیچگاه سبزیجات و میوه جات را از رژیم غذائی خود کم نکنید .

5- هیچگاه هدفتان لاغر شدن در کوتاه مدت نباشد . از اینرو اگر دوست دارید بعنوان مثال در ماههای گرم سال و یا در روزی خاص لاغرتر بنظر برسید باید برای آن از ماهها قبل برنامه ای خاص را بمورد اجراء بگذارید . رژیم های غذائی تک غذائی میتواند به اراده ، تغذیه و سلامتی شما ضربه بزند . با رژیم غذائی مناسب روزانه 1200 الی 1500 کالری مواد غذائی مصرف کرده و مرتبا ورزش نمائید .

6- برای دوری از بازگشت به وزنی که با رژیم های غذائی از دست داده اید ، تغذیه سالم را بصورت عادت غذائی خود درآورید . مقدار سبزیجات و میوه جات در رژیم غذائی را افزایش داده و از میزان قند ، گوشت ، چربی و نان وشیرینی جات بکاهید .

7- کار حساب کردن کالری مواد غذائی را با بیحوصلگی انجام ندهید . در آشپزخانه خود ترازوئی قرار داده و تمام مواد غذائی را بر اساس لیست کالری مواد حساب کنید . ولی در اینکار نیز لطفا مبالغه نفرمائید .


8- ورزش را فراموش نکنید . اگر انجام نرمش و ورزش را دوست نداشته و یا اینکه بهنگام ورزش دلتان گرفته و خسته میشوید ، بیشتر حرکاتی که دوست دارید را تکرار نمائید . مثلا میتوانید هفته ای سه بار با ترانه ای که دوست دارید برقصید .

9- هر روز بر روی تراز خودتان را وزن نکرده و به اینکار عادت نکنید . هفته ای یکبار آنهم با لباسهائی یکسان و در ساعت مشخص خودتان را وزن کنید .

10- میتوانید هر چه در طول روز میخورید را یادداشت کنید و اگر از رژیم غذائی که گرفته اید راضی نباشید یادداشت خود را مرور کرده و اشتباهتان را بیابید . این مقایسه میتواند تمرینات بعدی را هدایت کند .


ما می‌توانیم جمعیت جهان را از نظر تناسب اندام افراد آن، ‌به 3 قسمت تقریباً مساوی تقسیم کنیم: یک سوم چاق، یک سوم لاغر و یک سوم دارای اندام مناسب. بنابر این پدیده چاقی یا لاغری، پدیده‌ای طبیعی به حساب می‌آید.
اگر بتوانیم سیستم سوخت و ساز بدن را درک کنیم علت این پدیده را نیز می‌توانیم درک کنیم. خداوند متعال، ‌بدن انسان را با دقتی فوق‌العاده ساخته و نه تنها کل محاسبات لازم را برای سلامتی او در نظر گرفته، به منظور تأمین انرژی لازم برای ادامه این زندگی، سیستم های دقیقی خلق کرده است. انرژی لازم برای تأمین نیازهای بدن انسان از خوراکی ها دریافت می‌شود. اگر انرژی دریافتی به اندازه انرژی مورد نیاز بدن باشد، وزن آن شخص ثابت می‌ماند‌ و اگر این انرژی بیش از انرژی مورد نیاز بدن باشد، بدن پس از دریافت نیاز خود،‌ انرژی باقیمانده را به ذخیره ای برای روزهای قحطی تبدیل می‌کند. این ذخیره معمولاً به صورت بافت چربی در مناطق مختلف بدن باقی می‌ماند و باعث افزایش وزن می‌شود.
حال اگر انرژی دریافتی شخصی کمتر از نیاز او باشد،‌ بدن مجبور است برای تأمین بقیه نیاز خود از این انرژیهای ذخیره شده (چربیهای انباشته در بدن)‌ استفاده کند. در صورت عدم وجود ذخائر چربی،‌ بدن نیاز خود را از سوزاندن بافتهای دیگر خود تهیه خواهد کرد. وضعیت تأمین نیاز بدن به گونه‌ای است که حتی در بعضی حالتهای قحطی و رژیمهای نادرست، بدن برای تأمین نیاز خود از بافتهای حیاتی و مهم مثل قلب، ‌کلیه، کبد و غیره استفاده می‌کند که باعث کاهش وزن می‌شود. بنابراین لاغری دلیل بسیار روشنی دارد و با رفع این دلیل به راحتی می‌توان به وزن ایده‌آل رسید و از سلامتی کامل و اندامی مناسب بهره برد.